28 sierpnia 2012

Próbki karmy od Royal Canin


Firma Royal Canin daje nam bardzo wygodną możliwość bezpłatnego przetestowania ich karm zarówno dla psa, jak i dla kota. Wystarczy jedynie zarejestrować siebie i zwierzaka na stronie internetowej, wypełnić formularz dotyczący naszego pupila i tyle! Zgodnie z informacjami na temat zwierzęcia zostanie dobrana karma, która najlepiej będzie pasować do jego zapotrzebowań.
Obok nazwy produktu pojawi nam się napis "Zamów próbkę", na który wystarczy kliknąć. Jego brak oznacza, że firma nie posiada próbek danej karmy - można wtedy zmienić coś w formularzu i próbować do skutku.

» ZAREJESTRUJ SIĘ I ZAMÓW PRÓBKĘ!
» Oficjalna strona Royal Canin

Dodam, że można zamówić próbki jedynie dla dwóch zwierzaków.
Próbka dla jednego zwierzaka zawiera dwie małe torebeczki wybranej karmy.

Ja już zamówiłam próbki dla moich zwierzaków, mam nadzieję, że szybko będą mogli się nimi cieszyć. Jak je dostanę, na pewno napiszę i zrobię zdjęcia. Mój kocurek w oczekiwaniu na przesyłkę zasnął właśnie na ciepłym zasilaczu mojego laptopa. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz