1 września 2012

Darmowe próbki od Yves Rocher

Dzisiaj doszła do mnie paczka z darmowymi próbkami od firmy Yves Rocher. Jestem bardzo zadowolona z szybkiej dostawy przesyłki. Otrzymałam 6 chusteczek perfumowanych 0,7ml oraz 5 próbek kremów 1ml. Otworzyłam dopiero jedną próbkę perfum, Comme Une Evidence. Zapach jest bardzo przyjemny, kwiatowa kompozycja o subtelnej i eleganckiej nucie. Bardzo mi się podoba i z pewnością przypadł mi do gustu. ;)


 

Jeśli chcecie otrzymać podobny zestaw wystarczy napisać na adres e-mail firmy. Próbki wysłali mi bez najmniejszego problemu a przesyłka doszła bardzo szybko, także polecam. Najlepiej pomyśleć jakie próbki chciałoby się dostać przed wysłaniem prośby, to znacznie ułatwi zadanie. 

Adres e-mail: bok@yves-rocher.com.pl

3 komentarze:

  1. Ja też miałam podobną przesyłkę od nich. Bardzo miło z ich strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo miło! ;) Szkoda, że załapałam się tylko jak mieli próbki kremów i zapachów. Polowałam na jakiś dobry podkład. :)

      Usuń
  2. Ja teraz sobie wzięłam przesyłkę od nich w nowej promocji (jak coś: https://mobilnezarabianie.pl/yves-rocher-probki-kosmetykow/) będziemy testować <3 nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń